Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık
  • theend • 20 Ağustos 2005 00:00 • #611024
    güzel olmuş özellikle yine de yi çok sevdim .. başarılar
  • emred • 20 Ağustos 2005 00:00 • #611025
    şahin rocks!
  • Yiaa • 20 Ağustos 2005 00:00 • #611026
    Canlı olmasada Ipod'dan dinledik cuma =)
  • venus_elros • 20 Ağustos 2005 00:00 • #611027
    canlı kaydedileceğinde çok çok daha iyi olacağına eminim.bir de vokal biraz hissederek söylese ve tekniğini geliştirse iyi olur.başarılar..
  • cyn • 21 Ağustos 2005 00:00 • #611028
    lyricler cok icten olmus.
    ritmler biraz bayiyo..ses de pek orijinal degil..amaaan madem tek basima piyasaya gircem,2 piyasa sarki yapayim havasi var gibi geldi once.sora dusundum produktor yok bisey yok.adami bu hale sokacak kimse de yok.o yuızden guzel olduna kanaat getirdim =)
  • manga2002 • 21 Ağustos 2005 00:00 • #611029
    ben tanımam ama gözleri çok güzelmiş ama albümünü alacam tabbii
  • Astronomer • 21 Ağustos 2005 00:00 • #611030
    Gerçekten başarılı olmuş. Güzel bir kayıtla şarkılar adam olacak gibi gözüküyor. Ancak şarkıları dinlerken sıkıldım, moda giremedim bir türlü.
  • icehot • 21 Ağustos 2005 00:00 • #611031
    Bence Lafı Uzatmaya Gerek Yok. Güzel Çalışmalar. Çalışmalarının Devamı Dileği ile.
  • femre • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611032
    mad housedan sevgiler;demo ıle ıle ılgılı butun yorumları okuduktan sonra ve parcalarını dınledıkten sonra bende bır yorum yapma geregı duydum...bızım ınsanlarımızın genel yapısı bu olumsuz elestırıler uzerıne kuruludur...sız zaten bır acıklama yapmıssınız mıdı davul ve bass kullandıgınız hakkında.bence kayıt hakkında konusa bılmek ıcın bu ısı bılmek lazım:=))bu parcalrın da demo ve evde hazırlanması goz onunde bulunarak kayıt olmus bence.ama parcaların armonık yapıları uzerınde bence bırazda durmalısın vede vocaller uzerınde bıraz daha tıtız davranırsan doru bır yaklasım olur...yapmak ıstedıgın herseyde basarılar dılerımm...
  • Angelus81 • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611033
    Bu ne yaaa !! bunlara şarkı derim o da sadece gitarlardan dolayı. burada kimse müzikten anlamıyormu? enstrümanlardan anlamıyormu? vokaller ve sözler ne öyle ya. kayıtla alakalı birşey demiyorum evde yapılmıştır uğraşılmıştır çok fazla bir kalite zaten aranmaz ama profesyonel bir kayıt olsa ne farkeder ki. kusura bakmasın kimse belki ağır bir eleştiri oldu ama vokalin çok çalışması lazım. düşerim parçasının altyapısı çok güzel delay ler çok iyi olmuş ve oturmuş ama vokal doğru notadan söylese bende bu şarkıyı yere göğe sığdırmazdım. çalışmaya devam edin herşey düzelir zamanla. bu arada gitaristinize nereden ulaşabilirim beste grubu için teklif göndermek isteriz.