Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • femre • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611032
    mad housedan sevgiler;demo ıle ıle ılgılı butun yorumları okuduktan sonra ve parcalarını dınledıkten sonra bende bır yorum yapma geregı duydum...bızım ınsanlarımızın genel yapısı bu olumsuz elestırıler uzerıne kuruludur...sız zaten bır acıklama yapmıssınız mıdı davul ve bass kullandıgınız hakkında.bence kayıt hakkında konusa bılmek ıcın bu ısı bılmek lazım:=))bu parcalrın da demo ve evde hazırlanması goz onunde bulunarak kayıt olmus bence.ama parcaların armonık yapıları uzerınde bence bırazda durmalısın vede vocaller uzerınde bıraz daha tıtız davranırsan doru bır yaklasım olur...yapmak ıstedıgın herseyde basarılar dılerımm...
Bu konunun tüm mesajları