lyricler cok icten olmus.
ritmler biraz bayiyo..ses de pek orijinal degil..amaaan madem tek basima piyasaya gircem,2 piyasa sarki yapayim havasi var gibi geldi once.sora dusundum produktor yok bisey yok.adami bu hale sokacak kimse de yok.o yuızden guzel olduna kanaat getirdim =)