Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • cyn • 21 Ağustos 2005 00:00 • #611028
    lyricler cok icten olmus.
    ritmler biraz bayiyo..ses de pek orijinal degil..amaaan madem tek basima piyasaya gircem,2 piyasa sarki yapayim havasi var gibi geldi once.sora dusundum produktor yok bisey yok.adami bu hale sokacak kimse de yok.o yuızden guzel olduna kanaat getirdim =)
Bu konunun tüm mesajları