Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • Angelus81 • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611033
    Bu ne yaaa !! bunlara şarkı derim o da sadece gitarlardan dolayı. burada kimse müzikten anlamıyormu? enstrümanlardan anlamıyormu? vokaller ve sözler ne öyle ya. kayıtla alakalı birşey demiyorum evde yapılmıştır uğraşılmıştır çok fazla bir kalite zaten aranmaz ama profesyonel bir kayıt olsa ne farkeder ki. kusura bakmasın kimse belki ağır bir eleştiri oldu ama vokalin çok çalışması lazım. düşerim parçasının altyapısı çok güzel delay ler çok iyi olmuş ve oturmuş ama vokal doğru notadan söylese bende bu şarkıyı yere göğe sığdırmazdım. çalışmaya devam edin herşey düzelir zamanla. bu arada gitaristinize nereden ulaşabilirim beste grubu için teklif göndermek isteriz.
Bu konunun tüm mesajları