-
sözler berbat desem çokda abartmış olmam ne yazıkki olmamış vokallerde bi melodiklik yok tamamen gitara bağlı kalınmış hiç beğenmedim
-
davul sesi cok asssss geliyor mangaya benzemşş berbat yani
-
ben zaten biliyodum bu parcaları
abi eline saglık yenileride süper olmuş
bence güzel canlı calındığında dahada iyi olur gibime geliyor
bravo nediğim yüreğine sağlık
-
arkadaşım güzel olmuş.vokal sesi biraz daha sert kullansa çok daha tatlı olacak.aryıca bunların akustik davul ve gerçek basla hazırlanmış kayıtlarını bekliyoruz.herkesten ruh yok tepkisini alabilirsiniz:)birde senin için parçasının 3.55 saniyesinde dit diye bir ses geliyor çok güzel olmuş şöyle bir amatör ruhu yansıyor yine de şarkısı güzel olmuş ama akustik davul.gitar surround olmuş cıv cıv döndü hopörlerden.ben çok beğendim abi devam devam bekliyoruz
-
Şahin cuma gecesi bu şarkıları canlı çalsana =)
-
kayit daha kaliteli olablirdi fakat sonuçta elden bu kadari gelmis, kutlarim, SENiN iÇiN adli parcayi dinledim sadece, beni umarsizca terkeden sevglimle 2 yil sonra karsilastigim gunu hatirlatti... basarilar http://akromegali.garaj.org/
-
Kayıt dandirik olmuş senin için adlı parçada music super ama sozler sarmadı beni ama düşerim için ikiside sozler de music de vokalde superr bravoo
-
Güzel,güzel. Bateri midi kayıt diye bazı eleştiriler yapılmış. O konuda eksik olan tonlama iyi yapılmamış olması veya daha kaliteli program kullanılmaması olarak açıklayabiliriz. Bisürü canlı bateri kaydı yayınlandı burda, ne kontra çalan acemileri dinledik. Onları dinlemektense, bu hatasız çalınmış soundsuz bateriyi tercih ederim. Zaten tonlama sorunu aşılırsa, onun midi kayıt kayıt olduğunu da anlayamazlar. Bu kayıtta ritmleri yazan arkadaşı tebrik ederim.
-
bir de yinede feridun düzağacı anımsattı bana.yanlış anlamayın sakın:)güzel olmuş hacım Underground'un dediği gibi davul aslında iyi olmuş ama sadece bi canlılık yok:)başarılar dilerim
-
bence hiçte fena değil .hattamüthiş böyle adamlar müzik yapsın ya adam gibi adamlar piyasa iyileşsin .