Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık
  • spirit • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611014
    sözler berbat desem çokda abartmış olmam ne yazıkki olmamış vokallerde bi melodiklik yok tamamen gitara bağlı kalınmış hiç beğenmedim
  • stanger13 • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611015
    davul sesi cok asssss geliyor mangaya benzemşş berbat yani
  • fadeouts2003 • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611016
    ben zaten biliyodum bu parcaları
    abi eline saglık yenileride süper olmuş
    bence güzel canlı calındığında dahada iyi olur gibime geliyor
    bravo nediğim yüreğine sağlık
  • -TeUFeL- • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611017
    arkadaşım güzel olmuş.vokal sesi biraz daha sert kullansa çok daha tatlı olacak.aryıca bunların akustik davul ve gerçek basla hazırlanmış kayıtlarını bekliyoruz.herkesten ruh yok tepkisini alabilirsiniz:)birde senin için parçasının 3.55 saniyesinde dit diye bir ses geliyor çok güzel olmuş şöyle bir amatör ruhu yansıyor yine de şarkısı güzel olmuş ama akustik davul.gitar surround olmuş cıv cıv döndü hopörlerden.ben çok beğendim abi devam devam bekliyoruz
  • Yiaa • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611018
    Şahin cuma gecesi bu şarkıları canlı çalsana =)
  • telecaster52 • 19 Ağustos 2005 00:00 • #611019
    kayit daha kaliteli olablirdi fakat sonuçta elden bu kadari gelmis, kutlarim, SENiN iÇiN adli parcayi dinledim sadece, beni umarsizca terkeden sevglimle 2 yil sonra karsilastigim gunu hatirlatti... basarilar http://akromegali.garaj.org/
  • TuReL • 19 Ağustos 2005 00:00 • #611020
    Kayıt dandirik olmuş senin için adlı parçada music super ama sozler sarmadı beni ama düşerim için ikiside sozler de music de vokalde superr bravoo
  • Underground • 19 Ağustos 2005 00:00 • #611021
    Güzel,güzel. Bateri midi kayıt diye bazı eleştiriler yapılmış. O konuda eksik olan tonlama iyi yapılmamış olması veya daha kaliteli program kullanılmaması olarak açıklayabiliriz. Bisürü canlı bateri kaydı yayınlandı burda, ne kontra çalan acemileri dinledik. Onları dinlemektense, bu hatasız çalınmış soundsuz bateriyi tercih ederim. Zaten tonlama sorunu aşılırsa, onun midi kayıt kayıt olduğunu da anlayamazlar. Bu kayıtta ritmleri yazan arkadaşı tebrik ederim.
  • -TeUFeL- • 20 Ağustos 2005 00:00 • #611022
    bir de yinede feridun düzağacı anımsattı bana.yanlış anlamayın sakın:)güzel olmuş hacım Underground'un dediği gibi davul aslında iyi olmuş ama sadece bi canlılık yok:)başarılar dilerim
  • JamesHetfield • 20 Ağustos 2005 00:00 • #611023
    bence hiçte fena değil .hattamüthiş böyle adamlar müzik yapsın ya adam gibi adamlar piyasa iyileşsin .