Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • -TeUFeL- • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611017
    arkadaşım güzel olmuş.vokal sesi biraz daha sert kullansa çok daha tatlı olacak.aryıca bunların akustik davul ve gerçek basla hazırlanmış kayıtlarını bekliyoruz.herkesten ruh yok tepkisini alabilirsiniz:)birde senin için parçasının 3.55 saniyesinde dit diye bir ses geliyor çok güzel olmuş şöyle bir amatör ruhu yansıyor yine de şarkısı güzel olmuş ama akustik davul.gitar surround olmuş cıv cıv döndü hopörlerden.ben çok beğendim abi devam devam bekliyoruz
Bu konunun tüm mesajları