arkadaşım güzel olmuş.vokal sesi biraz daha sert kullansa çok daha tatlı olacak.aryıca bunların akustik davul ve gerçek basla hazırlanmış kayıtlarını bekliyoruz.herkesten ruh yok tepkisini alabilirsiniz:)birde senin için parçasının 3.55 saniyesinde dit diye bir ses geliyor çok güzel olmuş şöyle bir amatör ruhu yansıyor yine de şarkısı güzel olmuş ama akustik davul.gitar surround olmuş cıv cıv döndü hopörlerden.ben çok beğendim abi devam devam bekliyoruz