Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • dave gilmour • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611038
    düşerim şarkısı bence altyapı ve fikirler olarak çok başarılı , ancak nakaratı şarkıya hiç uymamış , sözler müziğe oturmuyor , bence orası tekrar gözden geçirilmeli , ama şarkının girişi , nakarat öncesive sonrası güzel. tebrik ederim.
Bu konunun tüm mesajları