senin için bestesini dinledim. fikirler güzel ama iki önerim var. birincisi arkadaki bası mesela kiss in "i was made for lovin u baby" sarkısındaki gibi daha dinamik bir hale getirirseniz şarkınızın havasına daha uygun olabilir ve hakettigi gibi daha canlı olur. birde masteringde tizler biraz kaybolmuş gibi ama bu demo sonuçta herşey olabilir. diğer şarkıları dinlediğimde onlar icinde biseyler yazarım. başarılar! :)