Arkadaş bayaa Sentenced dinliyo galiba. Ama güzel yaa.Gitarları daha güzel bi prosessör ve o prossesörün daha güzel ve az bişe daha sert bi tonuyla kaydederseniz Doom Metal adına güzel şeyler yapıcağınıza inanıyorum..Peki ben Doom Metal seviyomuyum? -Hayır. Peki ülkemin Doom Metalinin gelişmesini istiyomuyum? -Evet. O yüzden daha fazla besteyle bu işe devam .(Not: Buarada sadece düşerim adlı parçayı dinledim.Diğerleri bu söylediklerimle ilgisiz olabilir bilemicem.Ama "düşerim" parçası söylediklerime tamamen uyuyo) böyle devam......