diğer parçalarınızı dinlemeye daha fırsatım olmadı ama bir zamanlar bence çok güzel olmuş. vokaliniz çok başarılı. forumunuzda ne şartlar altında kaydedildiğini de okudum. tebrik ederim. başarılarınızın devamını diliyorum. çok daha güzel şeyler yapacağınız şimdiden belli...