Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Bir Zamanlar - Cats In Practice

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Demo :: Bir Zamanlar - Cats In Practice
  • cammbazzzz • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611164
    evet yorum yapacam
    hemde olumlu (:

    çok güsEL olmuş başarılar CATSINPRACTICE ;)
  • stevegadd • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611165
    Arkadaşlar çok güzel olmuş elinize sağlık başarılarınızın devamını diliyorum :P
  • femre • 22 Ağustos 2005 00:00 • #611166
    sound ıle vocalın sesı ve yorumu hakkında bence bır uyumsuzluk var...ama yınede calısmalarınıza bunları oz onune alarak devam etmenızı dılıyorum ıı calısmalar ve basarılar...MAD HOUSE
  • xeroquark • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611167
    femre'ye katılıyorum, bence eski şarkılarınız daha başarılıydı..
  • murrow • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611168
    diğer parçalarınızı dinlemeye daha fırsatım olmadı ama bir zamanlar bence çok güzel olmuş. vokaliniz çok başarılı. forumunuzda ne şartlar altında kaydedildiğini de okudum. tebrik ederim. başarılarınızın devamını diliyorum. çok daha güzel şeyler yapacağınız şimdiden belli...
  • baseren • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611169
    nasıl şartlar altında nasıl bir masada kaydettiğinizi bilmediğim için eleştirilerimi hoş karşılayınız:

    1)vokaliniz çok başarılı ama tonlamada sesinin verebileceği yumuşaklığı kaybetmişsiniz...bir dahaki çalışmanızda daha farklı bir tonlama denemeniz iyi olur...

    2)gitarlar gayet iyi ama bassı duymakta zorlandım;duyamadım...

    3)armonileriniz ve etrafında dolaştığınız akorlar gayet güzel ve beğeni kazanacak türden,bunu beğendim...

    Tebrikler,başarılar...
  • Danimarkali • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611170
    Düşünce güzel tebrikler.Sözler in müzik ile arasinda ki yakışık alma durumu tartışmaya açık.
    Bu bağlamda sarkının farklı versiyonları yapılabilir.Sanki biraz aceleye gelmiş gibi.Devam arkadaşlar...
  • BassCat • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611171
    Eleştiriler için çok teşekkür ederiz. kesinlikle tümünü dikkate alacağımıza emin olabilirsiniz. bir kaç gün içerisinde, vokal kaydını stüdyoda, gerçek bir vokal mikrofonu ve ekipman ile yapmayı planlıyoruz. onun üzerine de tekrar enstruman dengeleri gözden geçirilecek.

    tekrar teşekkürler...
  • Danimarkali • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611172
    Bİ de adettendir ya vokal birine benzetilir.
    Ben de adete uyayım ve Yıldız ASYALI diyip başarılar dileyeyim.
  • aFroDiziaK • 23 Ağustos 2005 00:00 • #611173
    ya öncelikle emeğinize saygı duyarak tebrik ediyorum fakat bikaç küçük eleştrimi hoş görün,kayıt güzel olmuş ama şarkıya erkek vokal daha iyi gidiredi(bu benim kişisel düşüncem tabiyki) yinede başarılar