Hassas şarkısını elektronik davullarla da olsa güzel bir beste olarak değerlendirmek isterim.Vokalin hoş bir tınısı olduğunu düşündüm 80'li yılların şarkılarının geçişlerini anımsatan bölümler hissettim.Back vokallerde (aslında var ama yeterli değil gibi)olsaymış daha hoş şarkılar olacakmış diye düşünüyorum.Özellikle take over modülasyondan sonra öyle bişeyler istiyo gibi.
Gayet başarılı garajda duyduğum en başarılı kayıtlardan tebrik ederim.