nurhat la volkan olsaydı laço tayfa diye piyasaya sunardı.böyle düşünmeyin.albümde üç boyutlu ses falan demiş ama miks problemleri var sanırım.bazen klarinet altyapı içinde yok oluyor.bir de klarinet sesi fazla parlak ve mid li gelmiş.nedendir bilmem.hüsnü abinin seçimi sanırım.bir bildiği vardır elbet.kendisine ve dinleyenlerine güzel bir hediye..bu tarz şeyleri sevenlere Serkan Çağrı'nın nefesim albümünü de tavsiye ederim.o da zevkli.