Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Hüsnü Şenlendirici - Hüsn-ü Klarnet

  • hijazz • 7 Eylül 2005 00:00 • #611980
    nurhat la volkan olsaydı laço tayfa diye piyasaya sunardı.böyle düşünmeyin.albümde üç boyutlu ses falan demiş ama miks problemleri var sanırım.bazen klarinet altyapı içinde yok oluyor.bir de klarinet sesi fazla parlak ve mid li gelmiş.nedendir bilmem.hüsnü abinin seçimi sanırım.bir bildiği vardır elbet.kendisine ve dinleyenlerine güzel bir hediye..bu tarz şeyleri sevenlere Serkan Çağrı'nın nefesim albümünü de tavsiye ederim.o da zevkli.
Bu konunun tüm mesajları