100 ytl olsun yinede alırdım tek kelimeyle mükemmel insanı alıp başka boyutlara götürüyor bülbülüm altın kafeste mükemmel olmuş bi arkadaşım dinlerken gözlerim yaşardı demişti bende dalga geçmiştim ama ben hüngür hüngür ağladım SOYADINI BU KADAR HAKEDEN ÇOK AZ SANATÇI VARDIR... ;)