Ne kadar safmışım...
Açıkçası bu programı ben de seyretmemeye başlamıştım. Ama Google'da RockMarket'in mailini bulmak için arama yapıyim da programın çok böğürtülü müzik çaldığı benim istek yapacağım 80-90'ların gruplanın şarkılarından her hafta bir tane çalarlarsa daha şevkle dinleyeceğimi yazacaktım. Bir de ne göreyim Google'ın her satırında Rock Market kaldırıldı yazıyor... Hatta TRT'nin bu programın saatini daha uygun zamana almasını, pazar günleri eskiden klasik müzik konserleri çıktığı gibi şimdi de Skid Row, Metallica, Guns'n Roses, Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Roxette, Quenn, Blondie, Overkill, Elvis Pressley, Beatles, Eric Clapton, Duran Duran, Aha, Europe, Lenny Kravitz, Ozzy Osbourne, Rolling Stones, Beach Boys, Rod Stewart, Scorpions, Bee Gees, Evanescence, Rasmus, Seether, Santana, Barış Manço ve daha Rock ve türevi ne kadar grup varsa konserlerinin gösterilmelerini isteyecektim. Sebastian Bach Türkiye'ye gelmiş haberimiz yok, bunları haber verecek bir program isteyecektim. Hayaller aleminde yaşıyormuşum. Daha istek yapacağımız merci de kalmadı...
TRT'ye sormak lazım. Sizi ne zaman özelleştirecekler diye. Diğer kanallardan ne yönden üstünlüğünüz veya farklılığınız var denilince insanın aklına gelen tek şeyi yayından kaldırdılar. Herhalde piyango çekilişleri sadece ve sadece TRT'de diye rating ararlar (Milli piyango özelleştiğinde o da olmayacak).
Hayırlı olsun, kına yaksınlar.