Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock On Stage @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • Magnetizma • 25 Eylül 2005 00:00 • #612951
    Diğer yorumlar çok iyi arkadaşlar ama Erkin Koray la ilgili bazı yorumlar beni çok rahatsız etti.Bazı arkadaşlar Erkin KOray faktörünü hiçe saymışlar bazılarıda(onlar arkadaş değil) RESMEN Erkin Koray a hakaret etmişler.bu nedir yaa! tamam organizasyon çok kötü.rock müziğin adını lekeleyecek isimler var ama birazda saygı lazım dimi?Eğer Erkin Koray ı tanımayan arkadaşlar varsa gitsinler ve gerekli kişilerden öğrensinler herşeyi tamam son zamanlarda pek yeni birşeyler üretemiyor olabilir fakat bu onun kalitesinden birşey kaybettirmez.Son olarak Loki ve rebel adlı kişilerden yaptıkları saygısızlıklardan dolayı bir an önce ÖZÜR bekliyoruz!Anlaşıldı mı bilmiyorum....
Bu konunun tüm mesajları