Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock On Stage @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • crdle_of_filth • 24 Eylül 2005 00:00 • #612935
    çüş, oha, yuh vb... ya bunlar rock ın adını kirletiyor!!! (erkin koray hariç tabi)
  • dogus • 24 Eylül 2005 00:00 • #612936
    erkin koray için değer diycem de mine çayıroğlu ne ya
  • gothic lolita • 24 Eylül 2005 00:00 • #612937
    yaa arkadaşlar erkin koray ve dumana hemen hemen herkes tamamda niye kimse hayko cepkini tanımıyor..sadece albümü çıktı diye bilen bir kaç kişi gördüm ama bilin ki hayko cepkin çokta iyi bir klavyecidir..bende bir klavyeci olarak iyi bilirim:) ona laf yok yanii...dj yalan olcak,çalıkuşunun munisesi deyilmiydi mine çayıroğlu şimdi bu rock falan ne alaka yaa
  • Awesome • 24 Eylül 2005 00:00 • #612938
    adını rock koymuslar ama ıclerınde adam gıbı rock yapan yılların adamı tek ERKIN BABA var.ne iş ya... bulutsuzluk ozlemı yok..serdar öztop yok..demir demirkan yok...e sebnem f. yok özlem tekın flan yok ne bıcım rock festıvalı bu ya.. pıyasadakı popcuları almıslar yok dj. ler flan bı erkın baba işte.....gidilirse onun için gidilir...
  • iwaly • 24 Eylül 2005 00:00 • #612939
    yakup da iyidir ha yabana atmayın geçmez şarkısı çok güzel ilerde parlar bence yakup
  • physco_burock • 25 Eylül 2005 00:00 • #612940
    erkin baba dışı at gitsin hayko mayko hikaye ne saçma bi rock mine çayıroğlu zuhauhauhau :D:D:d
  • Loki • 25 Eylül 2005 00:00 • #612941
    Erkin Koray diğerlerinden daha fazla rock yapıyo gibi görünmüyo :)
    Son zamanlarda ne kadar prova yapıyodur dersiniz, ne üretiyo yeni? 40 yıl öncesinin şarkılarını çalmaktan başka ne yapıyor şu anda?Oysa başka bir grup 10 sene öncesinin şarkısını çalsa öff ne kadar eski çalıyolar deriz.Bildiğimiz en eski rockçı diye mi savunuyoruz adamı yoksa gerçekten müziğinin hitap ettiği birileri var mı çok merak ediyorum.
  • chariot • 25 Eylül 2005 00:00 • #612942
    ha yakup u görmemişim yakup ta iyidir ;)
  • beloist • 25 Eylül 2005 00:00 • #612943
    erkin baba ve duman götürür işi trt konserinde fesupanallah ı berber sölmişlerdi
  • --rebel-- • 25 Eylül 2005 00:00 • #612944
    bunların hepsi iğrenç