-
çüş, oha, yuh vb... ya bunlar rock ın adını kirletiyor!!! (erkin koray hariç tabi)
-
erkin koray için değer diycem de mine çayıroğlu ne ya
-
yaa arkadaşlar erkin koray ve dumana hemen hemen herkes tamamda niye kimse hayko cepkini tanımıyor..sadece albümü çıktı diye bilen bir kaç kişi gördüm ama bilin ki hayko cepkin çokta iyi bir klavyecidir..bende bir klavyeci olarak iyi bilirim:) ona laf yok yanii...dj yalan olcak,çalıkuşunun munisesi deyilmiydi mine çayıroğlu şimdi bu rock falan ne alaka yaa
-
adını rock koymuslar ama ıclerınde adam gıbı rock yapan yılların adamı tek ERKIN BABA var.ne iş ya... bulutsuzluk ozlemı yok..serdar öztop yok..demir demirkan yok...e sebnem f. yok özlem tekın flan yok ne bıcım rock festıvalı bu ya.. pıyasadakı popcuları almıslar yok dj. ler flan bı erkın baba işte.....gidilirse onun için gidilir...
-
yakup da iyidir ha yabana atmayın geçmez şarkısı çok güzel ilerde parlar bence yakup
-
erkin baba dışı at gitsin hayko mayko hikaye ne saçma bi rock mine çayıroğlu zuhauhauhau :D:D:d
-
Erkin Koray diğerlerinden daha fazla rock yapıyo gibi görünmüyo :)
Son zamanlarda ne kadar prova yapıyodur dersiniz, ne üretiyo yeni? 40 yıl öncesinin şarkılarını çalmaktan başka ne yapıyor şu anda?Oysa başka bir grup 10 sene öncesinin şarkısını çalsa öff ne kadar eski çalıyolar deriz.Bildiğimiz en eski rockçı diye mi savunuyoruz adamı yoksa gerçekten müziğinin hitap ettiği birileri var mı çok merak ediyorum.
-
ha yakup u görmemişim yakup ta iyidir ;)
-
erkin baba ve duman götürür işi trt konserinde fesupanallah ı berber sölmişlerdi
-
bunların hepsi iğrenç