Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock On Stage @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • --rebel-- • 25 Eylül 2005 00:00 • #612945
    bekçi nasıl olurda bunlara türkiyenin en ünlü rockcı ları diyosun
  • chazy_chazzz • 25 Eylül 2005 00:00 • #612946
    "şimdi bunlar en ünlü Rocker' lar mı? Şebnem Ferah yok, Demir Demirkan yok, Pentagram yok... Mine Çayıroğlu en ünlü rocker statüsünde mi? vay be. ne hale gelmişik... " kesinlikle katıllıyorum erkin koray iyidir o sahneye bu listeden sadece o yakışır..
  • halimiz duman • 25 Eylül 2005 00:00 • #612947
    boş işler bunlar duman yakup falan var ama gidilmez bea yok harbi çekilmez yani...
  • Ölüm Elçisi • 25 Eylül 2005 00:00 • #612949
    loki saçmalamışsın....
    rebel yaşın kaç başın kaç sen rock için ne biliyosunda
    böyle agır konuşuyosun......

    erkin baba var orda bilmiyosan ögren...bi dinle tarihi araştır...
  • xena • 25 Eylül 2005 00:00 • #612950
    Bu Rock'n Coke'da 50 Cent, Sugar Babes vs. in çıkmasından bile daha vahim bi durum..
  • Magnetizma • 25 Eylül 2005 00:00 • #612951
    Diğer yorumlar çok iyi arkadaşlar ama Erkin Koray la ilgili bazı yorumlar beni çok rahatsız etti.Bazı arkadaşlar Erkin KOray faktörünü hiçe saymışlar bazılarıda(onlar arkadaş değil) RESMEN Erkin Koray a hakaret etmişler.bu nedir yaa! tamam organizasyon çok kötü.rock müziğin adını lekeleyecek isimler var ama birazda saygı lazım dimi?Eğer Erkin Koray ı tanımayan arkadaşlar varsa gitsinler ve gerekli kişilerden öğrensinler herşeyi tamam son zamanlarda pek yeni birşeyler üretemiyor olabilir fakat bu onun kalitesinden birşey kaybettirmez.Son olarak Loki ve rebel adlı kişilerden yaptıkları saygısızlıklardan dolayı bir an önce ÖZÜR bekliyoruz!Anlaşıldı mı bilmiyorum....
  • akoparal • 26 Eylül 2005 00:00 • #612952
    Erkin Koray ve Duman Temmuz ayı içersinde mekanımızda verdikleri konserlerde izleyenleri evlerine memnun göndermişlerdi.Bu organizasyonda aynı sahneyi paylaşacaklar.

    Onlarla beraber sahneye çıkacak diğer sanatçılar da başkası için değil sizler için burada olacak.Onun için lütfen sanatçılara ve organizasyonu yapan şirketin emeğine saygısızlık çerçevesine girmeyecek yorumlar yapmaya özen gösterelim arkadaşlar.


    Alp KOPARAL
    Yedikule Zindanları
  • yumi • 26 Eylül 2005 00:00 • #612953
    beyenmeyen gitmesin susn oturun aşagı..kimsenin zorla götürdügü yok sizi isteyen gider isteyen gitmez ben gidersem hayko cepkin ve erkin baba için giderim ama gitmeyen arkadaşlarıda kimin çıktıgı ilglinedirmez..beyenmeyen gitmesin kardeşim alaala..
  • FeeL It • 26 Eylül 2005 00:00 • #612954
    mine çayıroğlumu bögggg
  • m3works • 26 Eylül 2005 00:00 • #612955
    Merak etmeyin arkadaşlar. Çok güzel bir organizasyon olacak. Aksama olmaması için elimizden geleni yapıyoruz. Siz yeter ki eğlenmek isteyin :)