Mine bacı en başta olsaydı bari biraz geç giderdik ama Dumanın altında çıkacak. Hayko çepkin, Yakup falan daha önce çıkacak. ne saçma ya. Ayıp bu adamlara. Sırralamaya bak Dj Fattish-Yakup-Hayko Çepkin-Mine Çayıroğlu-Duman-Erkin Koray
Ya abi nasıl bi organizasyondur bu ;
"Duman çıkmayacak, onun yerine birer tane bedava bira var." Ayıp yahu. En azından duman çıkmayınca önümüzdeki kızlar gittide Erkin babayı en önden seyrettik :-)))
Bi de acayip boştu mekan
Organizasyonda yaşanan bozukluğun,
DUMAN ile organizatör firma arasında yaşanan problemler dolayısı ile DUMAN ın tüm provalarını yapmasına rağmen konsere çıkmamasının,
DUMAN çıkmadı biz size bira verelim mantığının,mekanımız YEDİKULE ZİNDANLARI ile hiçbir alakası olmadığını bildiririz.
Bizim içinde olduğumuz bir organizasyonda böyle tatsız olayların asla yaşanmayacağının garantisini veriyoruz.5 Şubat ta "Güney Asya için EL ELE" organizasyonunda aramızda olanlar öyle zor hava koşullarında 13 saat süren, 15 grup ve sanatçının sahneye çıktığı bir organizasyonu sıfır hata ile nasıl tamamladığımızın şahididir.
Yine de mekanımız içinde yaşanan bu tatsızlıkların bize düşen payı sizlerden Özür Dilemek olacakır.
Bundan sonra mekanımızda bu tür hatalara ve aksaklıklara yol açmayacak organizasyon firmaları ile çalışmaya dikkat edeceğiz.
ya ben hala üzülüyorum dumanın çıkmadığına ama hayko süperdi ya manyaktı ben çıkışta yakaladım foto felanda çekildik isteyene yollayabilirim [email protected] ekleyin yollayayayım haykoculara foto..
ya nası 7kuLeyLe bi aLakası yoK ya DUMAN hayranLarını yarıda bırakMAZ..para sorunu yuzunden çıkmadı bunun tek sebebi 7kuLe zindanLArı iğrenÇ bi yerrrr...!!!
ya nası 7kuLeyLe bi aLakası yoK ya DUMAN hayranLarını yarıda bırakMAZ..para sorunu yuzunden çıkmadı bunun tek sebebi 7kuLe zindanLArı iğrenÇ bi yerrrr...!!!
Doğrudur Duman para sorunu yüzünden bu konsere çıkmadı. Ancak Yedikule Zindanları Rock on Stage'de sadece mekan konumundaydı yani organizasyonla bi ilgimiz yoktu anlatmak istediğim bu.Dumanın konsere çıkmamasının nedeni organizatör firma ile Duman arasında yaşanan sorundan ibarettir.Aynı organizasyon firmasıyla bu org süresince mekan olarak bizimde parasal bazı sorunlarımız oldu. Onun için haksız yere suçsuz insanlara,kurumlara,mekanlara çamur atmanın doğru olmadığı görüşündeyim..