mine cayıroğlunu ne işi var orada tamam iyi bir oyuncu olabilir ama sesi yetersiz ve daha bir cok rock grubu varken buna rock bayramımı diyorsun THE COM..
28 Eylül 2005 Çarşamba | Yazan: blackzodyak
....................................................................................
hheehee :) canım benim biz burda dalga geçiyoruz the com da dahil.. anlayamadın galiba sen .. nese bi yorumları oku.. anlarsın elbet... :)