İşte mantıklı insan diye buna derim ben , teşekkür ederim TooL en azından diğerleri gibi Rap kelimesini duyunca karalamaya başlamadın.. Zaten diğer zihniyetleri anlayamıyorum. neyse..
Neden Orontez. onuda açıklayayım ;
"Orontes" , Antakya'dan geçen Asi nehrinin çağlar önceki adıdır ( Mitolojik ismi ) bizde biraz daha farklı olması açısından Orontez yaptık ve 5 senedirde bu şekilde devam ediyor. Umarım anlaşılmıştır.