demodaki geri kalan şarkılar için cd'yi istanbulda noo ry skate shop.. gibi adını tam da bilmediğim bir yerden edinebilirsiniz. istanbullular biliyodur herhalde. ankara ve diğer şehirler için;
mesnevi sok. 46/26 a.ayranci ANKARA
adresine 3 lira yollarsanız demoyu hemen yollarım. ya da ankaradaysanız kapıyı çalın, cdyi çeker veririz.
bu kadar zıt kutuplarda eleştri görmek beni çok şaşırttı. fakat sonra anladım ki; düzgün eleştri yapanlar; ne yapmaya çalıştığımızı anlamışlar ve destek amaçlı eksikleri sayıyorlar. karşı kitle ise "bk gibi" "bu ne beaa"den öte bişey söylemiyor. rahatladım... sağolun