Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ömrüm Parklarda Geçti'den Yeni Demo

  • NORMALkerem • 12 Ekim 2005 00:00 • #613192
    "demo gereksiz olmuş..." tamam bir daha yapmayız.

    demodaki geri kalan şarkılar için cd'yi istanbulda noo ry skate shop.. gibi adını tam da bilmediğim bir yerden edinebilirsiniz. istanbullular biliyodur herhalde. ankara ve diğer şehirler için;

    mesnevi sok. 46/26 a.ayranci ANKARA
    adresine 3 lira yollarsanız demoyu hemen yollarım. ya da ankaradaysanız kapıyı çalın, cdyi çeker veririz.

    bu kadar zıt kutuplarda eleştri görmek beni çok şaşırttı. fakat sonra anladım ki; düzgün eleştri yapanlar; ne yapmaya çalıştığımızı anlamışlar ve destek amaçlı eksikleri sayıyorlar. karşı kitle ise "bk gibi" "bu ne beaa"den öte bişey söylemiyor. rahatladım... sağolun
Bu konunun tüm mesajları