Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ömrüm Parklarda Geçti'den Yeni Demo

  • drmmr • 3 Kasım 2005 00:00 • #613195
    dejenere turkçe olmazmış yani selamlar(sl.mlar?) normal keremmm....ya senin başka bi sitede yazdıın yorum var biziz barla ilgili.yokm orda çalan tipler zaten başka yerlerde çalamz diyeee...sen şu demo performansınla gölge gibi birock barda haftalık program tutturabileceğini sanıyosunnnn.....
    ama demo güzel olmuş(zulümü dinledim)..b
    raz athena taklidi olmuş ama........:)
Bu konunun tüm mesajları