Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Gri Nokta - Bulut

  • gara_snackx • 11 Ekim 2005 00:00 • #613232
    bikere gri nokta vokali ıkınır gibi söylememiş kesinlikle parçalarını!!gayet hoş bi sesi var...sallamayın şimdi...yeniden parçası mükemmeldi zaten...çok iyisiniz,tebrikler... BİZ HERZAMAN SENİN YANINDAYIZ EMRE... ERDEM&&SEVTAP:))
Bu konunun tüm mesajları