Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • ga ga • 7 Ekim 2005 00:00 • #613300
    aslında yeniden album yaptıkları için sevinmem gerekiyordu ama freddie siz john deacon sız queen buruk bir sevinç yarattı bende efsane kolu kanadı olmadan yoluna devam ediyo zaten freddie de böyle olmasını isterdi show must go on...
Bu konunun tüm mesajları