Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • inoxes • 7 Ekim 2005 00:00 • #613298
    albümü dinledim hatta bu tur kapsamında ki bir çok videoyu izledim..Kısacası Süper..
    Paul Rodgers süper bir performans göstermiş..
  • utku_death • 7 Ekim 2005 00:00 • #613299
    Freddie nin yerini kimse tutamaz, o ses rengi kimsede olmadığı için kesinlikle aynı tadı veremez, ve aynı ruhuda. Ama cover grubu gibi dinlenebilir, ayrıca John Deacon da yokmuş, ah freddie ah ne vardı hayatta olsaydin...
  • ga ga • 7 Ekim 2005 00:00 • #613300
    aslında yeniden album yaptıkları için sevinmem gerekiyordu ama freddie siz john deacon sız queen buruk bir sevinç yarattı bende efsane kolu kanadı olmadan yoluna devam ediyo zaten freddie de böyle olmasını isterdi show must go on...
  • corinne • 7 Ekim 2005 00:00 • #613301
    paul rodgers'ın performansına bişey diyemem ama arkadaşlara katılıyorum freddie mercury'siz,john deacon'suz bi queen düşünemiyorum ben.
  • queenmania • 7 Ekim 2005 00:00 • #613302
    Açıkçası John Deacon,Freddie'ye olan saygısından onun ölümünden sonra bütün baskılara rağmen müziği bıraktığını açıkladı...Keşke öyle olmasaydı diyorum çünkü böyle süper müzisyenler onlar kadar süper bir vokal in ölümüyle boş boş duaracak değillerdi durmamalarıda lazım bana göre.Bi şeyler üretip kalitelerini konuşturup o güzel melodileri bizlere ulaştırmaları lazım...tamam Freddie'nin ölümünden sonra onun yerini kimse tutamaz,buna herkes gibi bende katılıyorum ama hayatta kalan o müzisyenler eğer müzik hayatlarını bitirselerdi kendilerine olduğu gibi hem bize hemde müziik dünyasına çok yazık ediceklerdi.O yüzden keşke John Deacon abimizde katılsaydı turneye de şöyle gözümüz gönlümüz açılsaydı şu anki diğer grupların halini bi anlasaydık.....ama tabii ki Freddie Mercury'nin yerini kimse dolduramaz o ayrı bi konu,bunu grup elemanları bile biliyor...Paul Rodgers bile :)
  • Mercury_ • 7 Ekim 2005 00:00 • #613303
    Brian May ve Roger Taylor'un para kazanmak için yaptığı bir çalışmadır bence. Zaten Queen Rocks albümünden sonra hep doldurma albümler,box setler çıkarttılar. Saçma sapan işlere girdiler.
    John Deacon'un tavrını beğeniyorum. Brian ve Roger çok iyi müzisyenler ama artık maskaralığa dönüştü bu albümler çalışmalar.

    Queen'i Queen yapan Freddie idi. Adamlar solo albümleri satmayınca Queen ismini kullanıyorlar
  • thekid_ • 7 Ekim 2005 00:00 • #613304
    Mr. Bulsara...
    nerdesiiiin??
  • queen_hande • 8 Ekim 2005 00:00 • #613305
    Bana kalırsa en mükemmelini yakaladıktan sonra kimsenin aynı başarıyı elde etme şansı yok.Queen bu kadar iyi şeyler yaptıktan sonra daha alt kalitede birşey yapmaları kendileri ve hayranları için kötü ama yeni dinleyiciler için iyi derim ama bugüne kadar hiçbir solist Freddie den iyi değildi.Her zaman eskinin gölgesinde kalacacaklar bana kalırsa.Ayrıca Mercury_ de sonuna kadar haklı.
  • --rebel-- • 9 Ekim 2005 00:00 • #613306
    Mercury öldü queen bitti
  • fizbanmajere • 9 Ekim 2005 00:00 • #613307
    eksik ve bozulmuş da olsa, onları çalarken görmek çok güzel.. fakat daha çok hüzün var.. ve gözlerim sahnede ''mama uuhhuuu '' diye yakaran adamı arayıp duruyor.. yok diyorum, gitti. anlamıyor.