Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • fizbanmajere • 9 Ekim 2005 00:00 • #613307
    eksik ve bozulmuş da olsa, onları çalarken görmek çok güzel.. fakat daha çok hüzün var.. ve gözlerim sahnede ''mama uuhhuuu '' diye yakaran adamı arayıp duruyor.. yok diyorum, gitti. anlamıyor.
Bu konunun tüm mesajları