Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • queen_hande • 8 Ekim 2005 00:00 • #613305
    Bana kalırsa en mükemmelini yakaladıktan sonra kimsenin aynı başarıyı elde etme şansı yok.Queen bu kadar iyi şeyler yaptıktan sonra daha alt kalitede birşey yapmaları kendileri ve hayranları için kötü ama yeni dinleyiciler için iyi derim ama bugüne kadar hiçbir solist Freddie den iyi değildi.Her zaman eskinin gölgesinde kalacacaklar bana kalırsa.Ayrıca Mercury_ de sonuna kadar haklı.
Bu konunun tüm mesajları