Bana kalırsa en mükemmelini yakaladıktan sonra kimsenin aynı başarıyı elde etme şansı yok.Queen bu kadar iyi şeyler yaptıktan sonra daha alt kalitede birşey yapmaları kendileri ve hayranları için kötü ama yeni dinleyiciler için iyi derim ama bugüne kadar hiçbir solist Freddie den iyi değildi.Her zaman eskinin gölgesinde kalacacaklar bana kalırsa.Ayrıca Mercury_ de sonuna kadar haklı.