Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • queenmania • 7 Ekim 2005 00:00 • #613302
    Açıkçası John Deacon,Freddie'ye olan saygısından onun ölümünden sonra bütün baskılara rağmen müziği bıraktığını açıkladı...Keşke öyle olmasaydı diyorum çünkü böyle süper müzisyenler onlar kadar süper bir vokal in ölümüyle boş boş duaracak değillerdi durmamalarıda lazım bana göre.Bi şeyler üretip kalitelerini konuşturup o güzel melodileri bizlere ulaştırmaları lazım...tamam Freddie'nin ölümünden sonra onun yerini kimse tutamaz,buna herkes gibi bende katılıyorum ama hayatta kalan o müzisyenler eğer müzik hayatlarını bitirselerdi kendilerine olduğu gibi hem bize hemde müziik dünyasına çok yazık ediceklerdi.O yüzden keşke John Deacon abimizde katılsaydı turneye de şöyle gözümüz gönlümüz açılsaydı şu anki diğer grupların halini bi anlasaydık.....ama tabii ki Freddie Mercury'nin yerini kimse dolduramaz o ayrı bi konu,bunu grup elemanları bile biliyor...Paul Rodgers bile :)
Bu konunun tüm mesajları