Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • corinne • 7 Ekim 2005 00:00 • #613301
    paul rodgers'ın performansına bişey diyemem ama arkadaşlara katılıyorum freddie mercury'siz,john deacon'suz bi queen düşünemiyorum ben.
Bu konunun tüm mesajları