Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Queen'den En Sonunda Bir Albüm :: Return Of The Champions

  • Mercury_ • 7 Ekim 2005 00:00 • #613303
    Brian May ve Roger Taylor'un para kazanmak için yaptığı bir çalışmadır bence. Zaten Queen Rocks albümünden sonra hep doldurma albümler,box setler çıkarttılar. Saçma sapan işlere girdiler.
    John Deacon'un tavrını beğeniyorum. Brian ve Roger çok iyi müzisyenler ama artık maskaralığa dönüştü bu albümler çalışmalar.

    Queen'i Queen yapan Freddie idi. Adamlar solo albümleri satmayınca Queen ismini kullanıyorlar
Bu konunun tüm mesajları