çilekeş in gitaristi inanılmaz artiz ve inanılmaz gereksiz bi tiptir!! ne o tripler yaa.. aptal saptal concon tiky herifler gibi.. çok artiz çoook... adam dream tvdeki yüxexes programındaki performanslarında akordsuz gitarla çaldı ve akord öyle böyle bozuk değildi yani.. insanlar dinlerken rahatsız oldu yani.. ve bu insan kendi gitarının akordunun bozuk olduğunu anlamayacak kadar müzisyen.. ve önündeki mönitörden arkdaki dev marshall amfiden kendini duyabiliyo olmasına rağmen.. yazık çok yazık.. elindeki GIBSON'a arkandaki marshall a yazık ve sana müzisyen gözüyle bakan insanlara yazık..