Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çilekeş @ Balans - Taksim - İstanbul (18 yaş altı konseri)

  • doguhan • 19 Ekim 2005 00:00 • #613594
    Sedat, kesin geliyorum abi. Bu sefer bütün pazar programını iptal ettim :) Sahnede görüşürüz :):)
  • Lost_Soul • 19 Ekim 2005 00:00 • #613595
    çilekeş in gitaristi inanılmaz artiz ve inanılmaz gereksiz bi tiptir!! ne o tripler yaa.. aptal saptal concon tiky herifler gibi.. çok artiz çoook... adam dream tvdeki yüxexes programındaki performanslarında akordsuz gitarla çaldı ve akord öyle böyle bozuk değildi yani.. insanlar dinlerken rahatsız oldu yani.. ve bu insan kendi gitarının akordunun bozuk olduğunu anlamayacak kadar müzisyen.. ve önündeki mönitörden arkdaki dev marshall amfiden kendini duyabiliyo olmasına rağmen.. yazık çok yazık.. elindeki GIBSON'a arkandaki marshall a yazık ve sana müzisyen gözüyle bakan insanlara yazık..
  • semih1 • 19 Ekim 2005 00:00 • #613596
    lost_soul

    bir akord probleminin sende yarattığı tahribat muthis bayıldım.
    tiplerin gereksizliğide cok göreceli değilmi.Sadece bu iki konuya dikaat eden cok gerekli bi tip olarak cok iyi bir müzik dinleyicisi oldugunada eminim.
    Alinin gereksiz bir tip oldugunu cok iyi yakalayan gözler çalınan amplinin marshall değilde mesa boogie oldugunu göremeyecek kadar acz içindemi kalmıştır.
    yapılan müziğiği kulağınla değilde göz(t)ü ile dinlemen ise ayrıca sevindirdi beni.
    İhtiyaç var evet senin gibi arkadaşlara ihtiyaç var
    yoksa nasıl geçerdi günümüz buralarda.
    Tabi teşekkür bile etmek lazım sana bir insana müzisyen gözüyle nasıl bakılacağını öğrettiğin için.
    Ve bence grubun saygısından olsa gerek çalınan hatalı şarkının program sonunda tekrar çalınması sana bir şey ifade etmişmidir bunada sen cevap ver...
  • NPSTR • 19 Ekim 2005 00:00 • #613597
    ya konser harika bana da sedat abi söyledi sahnede hemen önüne gelicem İsteyen olursa toplanıp gidelim....
    Gelmek isteyen varsa şöyle bi garaj grubu yapalım buluşalım irtibat ya maile ya messenger da ya da özel mesajla...

    [email protected]

    Ayrıca ali ye yapılan eleştriler belki yerli belki yersiz ama adam bence iyi dinleyinde çalışında sizler de onlar gibi olun... Feyzalın:D Ben şu ara aldığım en iyi albümlerden biri olduğu kanısındayım Y.O.K. süper bir albüm...
  • NPSTR • 19 Ekim 2005 00:00 • #613598
    Semih sağol benim söylemediğim ya da hatırlamadığım ayrıntıları hatırlatığın için... Ben bir çilekş seveni olarak eleştri almalarını ya da ben şahsen eleştri almayı isterim ama yargısız infaz bu ya:) Ben alinin gereksiz olduğunu düşünmüyorum kardeşim sende adamlar(chilekesh) gibi bir grup kur onlar gibi bir çalış ortama gir sonra türkiyede çık piyasaya bu kadar iyi çal ondan sonra gel bu kadar ağır eleştir Konsere gel de anla müzik neymiş hem madem bu kadar nefret ettin neden izledin o programı...
  • SLayraCkEr • 19 Ekim 2005 00:00 • #613599
    çilekeş yalakalığı ile buralara gelmiştir, müzik piyasasının içindeki insanların çoğunun bildiği birşey bu. her verdiği röportajda
    "- yaa abiiiyğğ yaaw biiiziiimm sounnndumuz joook farklı yaww, biz süppperriiss yoooww" die böyle ağzını karaköydeki bilmemkimler!! gibi ayıra ayıra konuşan adamdan ne hayır gelir..

    böyle balon gibi şişer, sonrada söner...

    Lost Soul u tanıyorum...Ali yide tanıyorum..
    Ayrıca ogün yüxexes ide izledim. Felaketti
    +

    Birşeyin 2 kez çalınması iyi olduğu anlamına gelmez.
    Azer Bülbül üde 3 kez tekrarlatan türk toplumu adlı bir toplumun bireyisin sen..

    Çıkışını gereksiz, yersiz ve ukalaca buldum böyle laf sokmalar filan..
    Kaliteni konuşturmuşsun...
  • ThereİsntaNick • 20 Ekim 2005 00:00 • #613600
    bence çilekeş gerçekten yetenekli bir grup.Gelecekleride saglam olabilir ama yersiz eleştirilerle bu imkansız gibi gözüküyor.Zaten Çilekeş gibi müzik yapabilen sayılı grup ve insan varken onlarıda kör eleştirilerle yok etmek çok anlamsız.Neden onların ayaklarını yere saglam basmalarını saglamak yerine ayaklarını kaydırmaya çalısıyoruz?Hadi ama biraz destek bu grupta cidden iş var=))
  • gRuNger • 20 Ekim 2005 00:00 • #613601
    lost soul seninki tamamen çekememezlik be canım kesin kız arkadaşın o elemanın büyük bi hastasıdır karın ağrın burdan geliyodur hadi kandırmayalım birbirimizi ;)
  • tRUEgrul • 20 Ekim 2005 00:00 • #613602
    Lost_Soul arkadaşımıza kesinlikle katılıyorum.Akordunun bozuk olduğunu o tesisatla anlayamayana birini müzisyen(!) olarak adlandırmak çok zor.Ayrıca albümü dinledim ve bir iki şarkısında(bkz.kürar) Deftones ve Korn gruplarında bir özentilik değil tamamıyla bir araklama söz konusu.Şimdi bunları yapmak çok zor değil açarsın guitar pro yu biraz ordan biraz burdan araklarsın üstüne de saçma sapan artık geyikleşmiş sözler koyarsın herşey yalan herkes sahtekar gibi bir de biz depresyon takılıyoruz ayağında bir isim koyarsın tamamdır işlem bitmiştir.Eminim ki Ankaralı bunlardan çok çok iyi gruplar vardır belki de benim anlayamadığım fakat sizin için hoş müzik yapıyordur ama şu an için çıkanlar pek umut verici değil(bir diğeri Dejavu ; bunlar için bir iki laf ederdim ama bunlar zaten konuşmaya tenezzül edilemeyecek kadar berbat).

    tabi ki bu benim fikrim herkes katılmak zorunda bu nedenle birileri çıkıp da sen kimsin ulayyn çilekeş manyak yün yumak şeklinde saçma şeyler yazmasın lütfen...
  • handchina • 20 Ekim 2005 00:00 • #613603
    abi süper bişi bu ne güzell ama pazar yaa kaçmaz ama