Lost_Soul arkadaşımıza kesinlikle katılıyorum.Akordunun bozuk olduğunu o tesisatla anlayamayana birini müzisyen(!) olarak adlandırmak çok zor.Ayrıca albümü dinledim ve bir iki şarkısında(bkz.kürar) Deftones ve Korn gruplarında bir özentilik değil tamamıyla bir araklama söz konusu.Şimdi bunları yapmak çok zor değil açarsın guitar pro yu biraz ordan biraz burdan araklarsın üstüne de saçma sapan artık geyikleşmiş sözler koyarsın herşey yalan herkes sahtekar gibi bir de biz depresyon takılıyoruz ayağında bir isim koyarsın tamamdır işlem bitmiştir.Eminim ki Ankaralı bunlardan çok çok iyi gruplar vardır belki de benim anlayamadığım fakat sizin için hoş müzik yapıyordur ama şu an için çıkanlar pek umut verici değil(bir diğeri Dejavu ; bunlar için bir iki laf ederdim ama bunlar zaten konuşmaya tenezzül edilemeyecek kadar berbat).
tabi ki bu benim fikrim herkes katılmak zorunda bu nedenle birileri çıkıp da sen kimsin ulayyn çilekeş manyak yün yumak şeklinde saçma şeyler yazmasın lütfen...