-
tRUEgrul arkadasıma tamamne katılıyorum o programı da izledim +1 ve bence o gitarın akordunun bozuk olduğunu 2 aylık gştar kursuna giden bi çöm bile anlayabilir bence piyasadan baska bişi değil bunlar dejavu dahil.
-
kaçta konser?
-
bence onlar ankaralı kökenli piyasaya çıkmış en iyi gruplardan bir tanesi onları mersinede bekliyoruz ve zaten gelecekler sabırsızlanıyoruz...
-
çok biliyosunuz geyikler sizi.. açın kendinizi.
ali görkem hepsi süper herifler acaip iyi insanlar.. kendinize bakın
-
Konser saat 16:00 da 15:00da kapı açılış Konserin fiyatı 15Ytl Biletler Biletix de Herkesi Bekliyoruz daha detaylı bilgi ve sorular için msn adresim aşağıda var ayrıca mesaj da atabilirsiniz...
-
Geçen hafta Cuma gene balanstaydılar tek kelimeyle muhteşemler ama o gece daha bi muhteşemdi.Önce Ferman'la Gözaltı'nı söylediler sonra davula Burak(Athena) geçti ve Here to Stay'i çaldılar.Son olarakta Gökhan(Athena) onlara katıldı ve Kendimden Geriye'yi bir daha söylediler.Çilekeş'i canlı dinlemeyenler gitsin coşsun ben gidemicem:( [Bu arada grubun bütün elemanları(gitarist dahil) gayet mütevazı ve cana yakın.]
-
bence çekemeyen admlar böyle iyi bi soundda süper bir müziği görünce yapamadılar.bu sene aldığım en iyi albüm.helal size abi yaw..çilekeş....Y.O.K
-
kessinlikle çilekeş geldiği yere yalakalığı sonucu gelmiştir.. ben çilekeş i geçen sene rockistanbul da da izlemiştim (daha doğrusu gitaristin artistliklerine en fazla 20 dk katlanmıştım). adam brezilya forması giymiş "yaa baba biz böyle çalıyoruz felan işta karı kız hasta olun bana ben farklıyım" modunda sahnede iğrenç bi tabloydu.. ve semih1 nickli arkadaşım o programda adamın araksında MARSHALL vardı!!! bilmediğin şeyler hakkında konuşma istersen.. ve ayrıca hala iddaa ediyorum gitarının akordunun bozuk olduğunu anlamayan biri müzisyen olamaz!!! adam parçayı yarısına kadar çaldı ve hala akordunun bozuk olduğunun farkında değildi vokal söyledi arkasını döndü "akordun bozuk" diye "yuuuh" derim ben böyle adamı oraya çıkaranlara.. adamın kullandığı efektler felan hoş eyvallah ama inanılmaz ARTİZ ve müzisyen olamicak bi herif bence.. ve aşağıda bana b*k atan arkadaşların eminim ki bir çoğu müziğin M'sinden anlamıyo.. acıyorum size..
-
sevgili feridun kardeşim
1-ampli mesa idi (kabinler marshall)
2-Akordun bozuk oldugunu anlamadı diye bişey söylemedim
ne yapsaydı canlı yayında şarkıyımı kesseydi
En iyi çözüm O şarkıyı tekrar çalmaktı
3-Gitar akordları bir tv studyosunda pekala bozulabilir oradaki ısıdan ve havadan haberdar olsan bunu bilebilirsin
4-Bir müzisyen efektlerine sahne üzerinde bu kadar hakim olabiliyorsa emin ol iyi biridir
5-Bilmediğim şeyler konusuna gelince istersen kim oldugumu söylemeyeyim.
6-Bu kadar sevmediğin bi grup hakkında bu kadar agrasyon yansıtman o gruba karşı nasıl bir kıskançlık beslediğinin dışa vurumudur sanki(umarım yanılıyorumdur)
7-Kimse sana bok atmıyo (ben dahil) kendi adıma bazı şeyleri anlayabilmen açısından yardımcı oluyoruz.(mutlu olmalısın)
-
bu arada ben semih