Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Çilekeş @ Balans - Taksim - İstanbul (18 yaş altı konseri)

  • aLCooL • 21 Ekim 2005 00:00 • #613604
    tRUEgrul arkadasıma tamamne katılıyorum o programı da izledim +1 ve bence o gitarın akordunun bozuk olduğunu 2 aylık gştar kursuna giden bi çöm bile anlayabilir bence piyasadan baska bişi değil bunlar dejavu dahil.
  • airburock • 21 Ekim 2005 00:00 • #613607
    kaçta konser?
  • anatomic • 21 Ekim 2005 00:00 • #613608
    bence onlar ankaralı kökenli piyasaya çıkmış en iyi gruplardan bir tanesi onları mersinede bekliyoruz ve zaten gelecekler sabırsızlanıyoruz...
  • FAIDA • 21 Ekim 2005 00:00 • #613609
    çok biliyosunuz geyikler sizi.. açın kendinizi.
    ali görkem hepsi süper herifler acaip iyi insanlar.. kendinize bakın
  • NPSTR • 21 Ekim 2005 00:00 • #613610
    Konser saat 16:00 da 15:00da kapı açılış Konserin fiyatı 15Ytl Biletler Biletix de Herkesi Bekliyoruz daha detaylı bilgi ve sorular için msn adresim aşağıda var ayrıca mesaj da atabilirsiniz...
  • Nathaniel • 21 Ekim 2005 00:00 • #613611
    Geçen hafta Cuma gene balanstaydılar tek kelimeyle muhteşemler ama o gece daha bi muhteşemdi.Önce Ferman'la Gözaltı'nı söylediler sonra davula Burak(Athena) geçti ve Here to Stay'i çaldılar.Son olarakta Gökhan(Athena) onlara katıldı ve Kendimden Geriye'yi bir daha söylediler.Çilekeş'i canlı dinlemeyenler gitsin coşsun ben gidemicem:( [Bu arada grubun bütün elemanları(gitarist dahil) gayet mütevazı ve cana yakın.]
  • baalgam • 21 Ekim 2005 00:00 • #613614
    bence çekemeyen admlar böyle iyi bi soundda süper bir müziği görünce yapamadılar.bu sene aldığım en iyi albüm.helal size abi yaw..çilekeş....Y.O.K
  • Lost_Soul • 22 Ekim 2005 00:00 • #613615
    kessinlikle çilekeş geldiği yere yalakalığı sonucu gelmiştir.. ben çilekeş i geçen sene rockistanbul da da izlemiştim (daha doğrusu gitaristin artistliklerine en fazla 20 dk katlanmıştım). adam brezilya forması giymiş "yaa baba biz böyle çalıyoruz felan işta karı kız hasta olun bana ben farklıyım" modunda sahnede iğrenç bi tabloydu.. ve semih1 nickli arkadaşım o programda adamın araksında MARSHALL vardı!!! bilmediğin şeyler hakkında konuşma istersen.. ve ayrıca hala iddaa ediyorum gitarının akordunun bozuk olduğunu anlamayan biri müzisyen olamaz!!! adam parçayı yarısına kadar çaldı ve hala akordunun bozuk olduğunun farkında değildi vokal söyledi arkasını döndü "akordun bozuk" diye "yuuuh" derim ben böyle adamı oraya çıkaranlara.. adamın kullandığı efektler felan hoş eyvallah ama inanılmaz ARTİZ ve müzisyen olamicak bi herif bence.. ve aşağıda bana b*k atan arkadaşların eminim ki bir çoğu müziğin M'sinden anlamıyo.. acıyorum size..
  • burak • 23 Ekim 2005 00:00 • #613616
    sevgili feridun kardeşim
    1-ampli mesa idi (kabinler marshall)
    2-Akordun bozuk oldugunu anlamadı diye bişey söylemedim
    ne yapsaydı canlı yayında şarkıyımı kesseydi
    En iyi çözüm O şarkıyı tekrar çalmaktı
    3-Gitar akordları bir tv studyosunda pekala bozulabilir oradaki ısıdan ve havadan haberdar olsan bunu bilebilirsin
    4-Bir müzisyen efektlerine sahne üzerinde bu kadar hakim olabiliyorsa emin ol iyi biridir
    5-Bilmediğim şeyler konusuna gelince istersen kim oldugumu söylemeyeyim.
    6-Bu kadar sevmediğin bi grup hakkında bu kadar agrasyon yansıtman o gruba karşı nasıl bir kıskançlık beslediğinin dışa vurumudur sanki(umarım yanılıyorumdur)
    7-Kimse sana bok atmıyo (ben dahil) kendi adıma bazı şeyleri anlayabilmen açısından yardımcı oluyoruz.(mutlu olmalısın)
  • burak • 23 Ekim 2005 00:00 • #613617
    bu arada ben semih