Geçen hafta Cuma gene balanstaydılar tek kelimeyle muhteşemler ama o gece daha bi muhteşemdi.Önce Ferman'la Gözaltı'nı söylediler sonra davula Burak(Athena) geçti ve Here to Stay'i çaldılar.Son olarakta Gökhan(Athena) onlara katıldı ve Kendimden Geriye'yi bir daha söylediler.Çilekeş'i canlı dinlemeyenler gitsin coşsun ben gidemicem:( [Bu arada grubun bütün elemanları(gitarist dahil) gayet mütevazı ve cana yakın.]