bence çilekeş gerçekten yetenekli bir grup.Gelecekleride saglam olabilir ama yersiz eleştirilerle bu imkansız gibi gözüküyor.Zaten Çilekeş gibi müzik yapabilen sayılı grup ve insan varken onlarıda kör eleştirilerle yok etmek çok anlamsız.Neden onların ayaklarını yere saglam basmalarını saglamak yerine ayaklarını kaydırmaya çalısıyoruz?Hadi ama biraz destek bu grupta cidden iş var=))