Semih sağol benim söylemediğim ya da hatırlamadığım ayrıntıları hatırlatığın için... Ben bir çilekş seveni olarak eleştri almalarını ya da ben şahsen eleştri almayı isterim ama yargısız infaz bu ya:) Ben alinin gereksiz olduğunu düşünmüyorum kardeşim sende adamlar(chilekesh) gibi bir grup kur onlar gibi bir çalış ortama gir sonra türkiyede çık piyasaya bu kadar iyi çal ondan sonra gel bu kadar ağır eleştir Konsere gel de anla müzik neymiş hem madem bu kadar nefret ettin neden izledin o programı...