Yaw senelerdir dua ediyordum Allah'ım lütfen soulfly türkiye'ye gelsin diye ve sonunda oldu.Max babayı görücez canlı canlı.o gece taksim max babanın sesiyle yankılanır diyorum başka bişey demiyorum.bu konserde pogo yaparken kesin bi kaç kişi hastanelik olucak bana öyle geliyo:))ama yinede herşeye değer.sepulturadan sonra soulflyın gelmesi bence büyük bi olaydır.sepulturayı kaçıranlar soulflyı kaçırmasın derim...he birde sakın şerefsizce pogo yapanlar gelmesin onların aramızda yeri yok anlayan anladı...