-
para bulursam mutlaka gelicem :)
-
hmmmm aşmış gaz geçecek
-
Aman ne güzel.Gideriz buna da
-
kalabalıgı yarım yarım ikiye yarıp bırakıcan.konser sorası yerden adam toplican.gaz ötesi olcak.
-
keşke param olsada gitsem bence istanbuldaki arkadaşlar kaçırmasın bunu acaip güzel bi konser olcak
-
2005 senesinde yaşanan konser çılgınlığı, son aylara kadar devam edecek gibi gözüküyor...
-
bu konser kaçarmı beeeee...........
-
dayanamiyorum artik safak kaç?
geçmiyor gunler geçmiyor....
lifeisunfair, dartanyan >>> kopcaz dimi kardeşler, cesedimiz çikacak ordan hahahah
kerem
-
inanmıyorum size çok ilkelsiniz
-
Yaw senelerdir dua ediyordum Allah'ım lütfen soulfly türkiye'ye gelsin diye ve sonunda oldu.Max babayı görücez canlı canlı.o gece taksim max babanın sesiyle yankılanır diyorum başka bişey demiyorum.bu konserde pogo yaparken kesin bi kaç kişi hastanelik olucak bana öyle geliyo:))ama yinede herşeye değer.sepulturadan sonra soulflyın gelmesi bence büyük bi olaydır.sepulturayı kaçıranlar soulflyı kaçırmasın derim...he birde sakın şerefsizce pogo yapanlar gelmesin onların aramızda yeri yok anlayan anladı...