Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Soulfly @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • F e a R • 30 Ekim 2005 00:00 • #613967
    para bulursam mutlaka gelicem :)
  • johnmyung • 31 Ekim 2005 00:00 • #613969
    hmmmm aşmış gaz geçecek
  • huseyl • 31 Ekim 2005 00:00 • #613970
    Aman ne güzel.Gideriz buna da
  • copsuyu • 31 Ekim 2005 00:00 • #613971
    kalabalıgı yarım yarım ikiye yarıp bırakıcan.konser sorası yerden adam toplican.gaz ötesi olcak.
  • insomnia_BASS • 31 Ekim 2005 00:00 • #613972
    keşke param olsada gitsem bence istanbuldaki arkadaşlar kaçırmasın bunu acaip güzel bi konser olcak
  • dazednconfused • 1 Kasım 2005 00:00 • #613973
    2005 senesinde yaşanan konser çılgınlığı, son aylara kadar devam edecek gibi gözüküyor...
  • RoCeS • 2 Kasım 2005 00:00 • #613974
    bu konser kaçarmı beeeee...........
  • ChiNOXy • 2 Kasım 2005 00:00 • #613976
    dayanamiyorum artik safak kaç?
    geçmiyor gunler geçmiyor....
    lifeisunfair, dartanyan >>> kopcaz dimi kardeşler, cesedimiz çikacak ordan hahahah
    kerem
  • guttermouth • 3 Kasım 2005 00:00 • #613977
    inanmıyorum size çok ilkelsiniz
  • soulfly_86 • 6 Kasım 2005 00:00 • #613979
    Yaw senelerdir dua ediyordum Allah'ım lütfen soulfly türkiye'ye gelsin diye ve sonunda oldu.Max babayı görücez canlı canlı.o gece taksim max babanın sesiyle yankılanır diyorum başka bişey demiyorum.bu konserde pogo yaparken kesin bi kaç kişi hastanelik olucak bana öyle geliyo:))ama yinede herşeye değer.sepulturadan sonra soulflyın gelmesi bence büyük bi olaydır.sepulturayı kaçıranlar soulflyı kaçırmasın derim...he birde sakın şerefsizce pogo yapanlar gelmesin onların aramızda yeri yok anlayan anladı...