Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Soulfly @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • rastha • 8 Kasım 2005 00:00 • #613981
    soulfly da baba grup ama (max sepulturada olsaydı daha ıı olcaktı ama)
  • soulfly_86 • 10 Kasım 2005 00:00 • #613983
    yaw arkadaşlar bırakın artık hala max sepulturada olsaydı laflarını.adam yeni grubunu kurdu ve yine sonuçta kendi müziğini yapıyor.ve şu an konserlerinde sepultura'dan parçalarda söylüyor.merak etmeyin yani:))yeni dvd'si çıktı direk aldım ve manyak performans sergiliyorlar,aynı performansı burda sergilerlerse bir şölen izleyeceğimize eminim:))
  • ChiNOXy • 10 Kasım 2005 00:00 • #613984
    soulfly'ım resmi internet sitesinde ve roadrunner.com'da buradaki konser yaziyor. İptal olmasi gibi birşey şu an için söz konusu değil. hepimiz max'in sağlığına duaciyiz hehehehe
  • rastha • 10 Kasım 2005 00:00 • #613985
    orası olede hanı derler ya kurbandan burak ayrılmasaydı keske dagılmasaydı ılk goz agrımız falan fılan ıcımız burkuldu gıbı (ne alakaysa kurban)buda onu gıbı bısey (kurbanla-SOULFLYI aynı keseye koymuyorum)
  • soulfly_86 • 11 Kasım 2005 00:00 • #613987
    yaw tamamda adam hala aynı müziği yani kendi müziğini yapıyor.hatta daha iyisini yaptığına inanıyorum.prophecy albümünü dinleyenler,albüm için chaos a.d part 2 olmuş yorumunu getirdi.yani tamam andreas kisser'ın sololarını Marc Rizzo aynı kalitede atamaz belki ve hatta benim idolum olan igor gibi kimse davul çalamaz ama ne yapalım.elden gelen max babayı izlemektir.zaten sepultura konserlerinede gittim ve onlarıda görmüş oldum.e maxde geliyor sanırım kaybettiğimiz bir şey yok:))
  • rastha • 11 Kasım 2005 00:00 • #613988
    onları butun olarak dınlemek en guzelıydı bısey kaybetmedık tabıykı:)) ınsallah bu konserlerın devamı gelır....
  • poTin • 23 Kasım 2005 00:00 • #613989
    oha ya...çok ucuz we çok kaliteli...kesinlikle kaçırılmamalı
  • rastha • 28 Kasım 2005 00:00 • #613990
    ne kadrdı 35 mıydı ne
  • Hybrid • 28 Kasım 2005 00:00 • #613991
    alaaaaaah!
  • tearful days • 19 Aralık 2005 00:00 • #613992
    yeyyyyt soufly max ardından opeth hahaha la türkiyeye bak çoştu çoştu allah durultmasın aminnnnnnn!!