-
soulfly da baba grup ama (max sepulturada olsaydı daha ıı olcaktı ama)
-
yaw arkadaşlar bırakın artık hala max sepulturada olsaydı laflarını.adam yeni grubunu kurdu ve yine sonuçta kendi müziğini yapıyor.ve şu an konserlerinde sepultura'dan parçalarda söylüyor.merak etmeyin yani:))yeni dvd'si çıktı direk aldım ve manyak performans sergiliyorlar,aynı performansı burda sergilerlerse bir şölen izleyeceğimize eminim:))
-
soulfly'ım resmi internet sitesinde ve roadrunner.com'da buradaki konser yaziyor. İptal olmasi gibi birşey şu an için söz konusu değil. hepimiz max'in sağlığına duaciyiz hehehehe
-
orası olede hanı derler ya kurbandan burak ayrılmasaydı keske dagılmasaydı ılk goz agrımız falan fılan ıcımız burkuldu gıbı (ne alakaysa kurban)buda onu gıbı bısey (kurbanla-SOULFLYI aynı keseye koymuyorum)
-
yaw tamamda adam hala aynı müziği yani kendi müziğini yapıyor.hatta daha iyisini yaptığına inanıyorum.prophecy albümünü dinleyenler,albüm için chaos a.d part 2 olmuş yorumunu getirdi.yani tamam andreas kisser'ın sololarını Marc Rizzo aynı kalitede atamaz belki ve hatta benim idolum olan igor gibi kimse davul çalamaz ama ne yapalım.elden gelen max babayı izlemektir.zaten sepultura konserlerinede gittim ve onlarıda görmüş oldum.e maxde geliyor sanırım kaybettiğimiz bir şey yok:))
-
onları butun olarak dınlemek en guzelıydı bısey kaybetmedık tabıykı:)) ınsallah bu konserlerın devamı gelır....
-
oha ya...çok ucuz we çok kaliteli...kesinlikle kaçırılmamalı
-
ne kadrdı 35 mıydı ne
-
alaaaaaah!
-
yeyyyyt soufly max ardından opeth hahaha la türkiyeye bak çoştu çoştu allah durultmasın aminnnnnnn!!