yaw arkadaşlar bırakın artık hala max sepulturada olsaydı laflarını.adam yeni grubunu kurdu ve yine sonuçta kendi müziğini yapıyor.ve şu an konserlerinde sepultura'dan parçalarda söylüyor.merak etmeyin yani:))yeni dvd'si çıktı direk aldım ve manyak performans sergiliyorlar,aynı performansı burda sergilerlerse bir şölen izleyeceğimize eminim:))