-
offf tüm soulknot cular orda olucagına eminim ;)
-
pekde güzelmiş çokda güzelmişşş...harbi helal olsunn haggar da geliyo yaa harbii devamının gelmesi dileğiylee...
-
arrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh !!!
içim çıkcak sevinçten...
ağlıcam...
-
Elektrikli testere ile gelicem bu konsere :))
-
gelsinlerde bi gorelim nasıl calıyolar :D ehehe
-
konser süperdi tek kelimeyle...maxi dünya gözüyle gördüm ya gözüm açık gitmez:)süper bir performanstı diyecek bişey yok.umarım seneyede gelirler yine gideriz!!!En büyük SOULFLY!!!
-
Joe Nuez'in performansı harikaydı.Tozu dumana katarak izledik=)Konserin sonlarına doğru, basçının floor-tom u alarak davulcuyla birlikte çalması da iyi bir şovdu bence.Pin-up ailesi olarak deşarj olduk ,kurtlarımızı döktük,döndük.Gelemeyenlere geçmiş olsun...
-
bütün elemanlar tom alıp çaldı zaten... Max'in 13-14 yaşlarındaki oğlu Zyon'un sahneye çıkıp Bleed'i böğürmesi en müthiş olaydı bence
-
Yaw bu arada bi isteğim olcak garaj milleti elinde konserden foto-video dökümanları olanlar bana ulaşırsa çok teşekkür ederim.
[email protected]
-
konser fenaydı ya hasta olduk max bi daha geljez gibi bişiler söledi galiba tepinirken duyamadım:)