Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Soulfly @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • SilpKnoT_noise • 22 Ocak 2006 00:00 • #613993
    offf tüm soulknot cular orda olucagına eminim ;)
  • ouz • 29 Ocak 2006 00:00 • #613994
    pekde güzelmiş çokda güzelmişşş...harbi helal olsunn haggar da geliyo yaa harbii devamının gelmesi dileğiylee...
  • aperfectdrug • 30 Ocak 2006 00:00 • #613995
    arrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh !!!
    içim çıkcak sevinçten...
    ağlıcam...
  • enterfaith • 30 Ocak 2006 00:00 • #613996
    Elektrikli testere ile gelicem bu konsere :))
  • rocstarr • 1 Şubat 2006 00:00 • #613997
    gelsinlerde bi gorelim nasıl calıyolar :D ehehe
  • soulfly_86 • 26 Şubat 2006 00:00 • #613998
    konser süperdi tek kelimeyle...maxi dünya gözüyle gördüm ya gözüm açık gitmez:)süper bir performanstı diyecek bişey yok.umarım seneyede gelirler yine gideriz!!!En büyük SOULFLY!!!
  • speedstick • 26 Şubat 2006 00:00 • #613999
    Joe Nuez'in performansı harikaydı.Tozu dumana katarak izledik=)Konserin sonlarına doğru, basçının floor-tom u alarak davulcuyla birlikte çalması da iyi bir şovdu bence.Pin-up ailesi olarak deşarj olduk ,kurtlarımızı döktük,döndük.Gelemeyenlere geçmiş olsun...
  • guttermouth • 26 Şubat 2006 00:00 • #614000
    bütün elemanlar tom alıp çaldı zaten... Max'in 13-14 yaşlarındaki oğlu Zyon'un sahneye çıkıp Bleed'i böğürmesi en müthiş olaydı bence
  • soulfly_86 • 26 Şubat 2006 00:00 • #614001
    Yaw bu arada bi isteğim olcak garaj milleti elinde konserden foto-video dökümanları olanlar bana ulaşırsa çok teşekkür ederim. [email protected]
  • amy the doll • 26 Şubat 2006 00:00 • #614003
    konser fenaydı ya hasta olduk max bi daha geljez gibi bişiler söledi galiba tepinirken duyamadım:)