Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Soulfly @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • sadbadtrue • 29 Ekim 2005 00:00 • #613955
    gelsinler......canlı canlı max cavalera izleyelim.... o gece uzun olacak:)))))))))
  • dartanyan • 29 Ekim 2005 00:00 • #613958
    "fuck the alternative music! this is for real men!" show me your ATTITUDE...
    emre,apo,lewo,serkan,kerem,onur,beko ve cünyır lan beraber pogo & stage divin' yapacaımız konserdir ulaaaaaaaaaaa!


    ArMaN
  • HereticSlave • 29 Ekim 2005 00:00 • #613959
    al işte şimdi de soulfly geliyo ama ankarada olduğumuz için ve lanet olası parasızlık yüzünden gidemiyoruz, bu ne yaa sepultura kaçtı, in flames kaçtı, korn kaçtı, sick of it all kaçtı, şimdi de soulfly geliyo, max abicimi de göremeden ölücemm:'(
  • people-shit • 29 Ekim 2005 00:00 • #613960
    18 yaş sınırı olcak yine dimi!!!!!??????? off yaa sepultura kaçtı bu yüzdn şimdide soulfly kaçıcak!! ölmek istiyorum bi korn u yakalayabildik be..
  • guttermouth • 29 Ekim 2005 00:00 • #613961
    fantastik bir gelişme! hala "max'i sepultura ile görmek isterdik" diyen dinozorlar mı var puhahaha..... ulan 9-10 yıl geçti be nerdeyse :)
  • HereticSlave • 29 Ekim 2005 00:00 • #613962
    yok abi 18 yaş sınırı falan baksana yeni melek gösteri merkezi;)
  • Ersoy • 30 Ekim 2005 00:00 • #613963
    insanın içinden sıra deftones' da herhalde demek geliyo valla
  • yuck__fou • 30 Ekim 2005 00:00 • #613964
    2003 yılında soulfly geliyo diye bi söylenti olduydu şimdi gerçek oluyo demek sevindim bayaa yeni melek de omasaymış keşke ama....
  • bahtsız bedevi • 30 Ekim 2005 00:00 • #613965
    allah be
  • KOLA punk rock • 30 Ekim 2005 00:00 • #613966
    soul fly artık daha fazla konuşmaya gerek yok eğer 25 şubat günü bir deprem olurda hissederseniz anlayınki o soul fly dır.......