Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Soulfly @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • soulfly_86 • 11 Kasım 2005 00:00 • #613987
    yaw tamamda adam hala aynı müziği yani kendi müziğini yapıyor.hatta daha iyisini yaptığına inanıyorum.prophecy albümünü dinleyenler,albüm için chaos a.d part 2 olmuş yorumunu getirdi.yani tamam andreas kisser'ın sololarını Marc Rizzo aynı kalitede atamaz belki ve hatta benim idolum olan igor gibi kimse davul çalamaz ama ne yapalım.elden gelen max babayı izlemektir.zaten sepultura konserlerinede gittim ve onlarıda görmüş oldum.e maxde geliyor sanırım kaybettiğimiz bir şey yok:))
Bu konunun tüm mesajları