Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • TheCriSiS • 10 Kasım 2005 00:00 • #614464
    onu çok arıyoruz şu anki vaziyetimize baktıkça. cumhuriyet ve atatürk düşmanları; beğenmedikleri demokrasi sayesinde çok şeyler yapmaya çalışyorlar. ama başaramayacaklar!!!
    Keşke şu sözler gerçek olsa;
    "MUSTAFA KEMAL'LER ÖLMEZ,VATAN BÖLÜNMEZ"

    atam seni arıyoruz,seni çok seviyoruz ve çok özlüyoruz!!!

    Sanatsız kalan bir ulusun, hayat damarlarından biri kopmuş demektir.
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Bu konunun tüm mesajları