-
...İZİNDEYİZ ATAM.....
İZMİR/SELÇUK ATATURKÇU DUŞUNCE DERNEĞİ...
-
bazı devlet büyükleri 10 Kasım da Anıtkabirdeki anma töreni için sap gibi dikilmek tabirini kullanıyorlar.Atamın kemikleri sızlıyor. Bu cahil insanlar anlamıyolarki Mustafa Kemal olmasaydı o makam arabalarında gezebilirler miYdi?
-
ATA'M!
TÜRK GENÇLİĞİ OLARAK BU ÜLKEYİ YAŞATMAYA VE İZİNDE YÜRÜMEYE YEMİN EDİYORUZ.İLKE VE DEVRİMLERİN YAŞAYACAK
-
ATATÜRK'TEN SON MEKTUP
Siz beni hala anlayamadınız
Ve anlamayacaksınız çağlarca da
Hep tutturmuş "Yıl 1919 Mayısın 19u" diyorsunuz
Ve eskimiş sözlerle beni övüyor, övüyorsunuz
Mustafa Kemal'i anlamak bu değil.
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Bırakın o altın yaprağı artik
Bırakın rahat etsin anılarda şehitler
Siz bana neler yaptınız ondan haber verin
Hakkından gelebildiniz mi yokluğun, sefaletin?
Mustafa Kemal'i anlamak yerinde saymak değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Bana muştular getirin bir daha
Uygar uluslara eşit yeni buluşlardan
Kuru söz değil iş istiyorum sizden anladınız mı?
Uzaya Türk adını Atatürk kapsülleriyle yazdınız mı?
Mustafa Kemal'i anlamak avunma değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Hala o acıklı ağıtlar dudaklarınızda
Hala oturmuş bana On Kasımlarda ağlıyorsunuz
Uyanın artık diyorum, uyanın, uyanın!
Uluslar fethine çıkıyor uzak dünyaların
Mustafa Kemal'i anlamak göz boyamak değil!
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Beni seviyorsanız eğer ve anlıyorsanız
Laboratuvarlarda sabahlayın, kahvelerde değil
Bilim ağartsın saçlarınızı, kitaplar
Ancak böyle aydınlanır o sonsuz karanlıklar
Mustafa Kemal'i anlamak ağlamak değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Demokrasiyi getirmişim size özgürlüğü
Görüyorum ki hala aynı yerdesiniz hiç ilerlememiş
Birbirinize düşmüşsünüz halka eğilmek dururken
Hani köylerde ışık, hani bolluk, hani kaygısız gülen?
Mustafa Kemal'i anlamak itişmek değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
Arayi kapatmanızı istiyorum uygar uluslarla
Bilime, sanata varılmaz rezil dalkavuklarla
Bu vatan, bu canım vatan sizden çalışmak ister
Paydos övünmeye, paydos avunmaya, yeter yeter
Mustafa Kemal'i anlamak aldatmak değil
Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
-
ATAM!
SENİ UNUTMADIK.UNUTMAYACAĞIZ!DEVRİMLERİNİ VE İLKELERİNİ YASATACAĞIZ!
YAZDIKLARINI OKUYORUM..YA SEN HAKKATTEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN!HER ŞEY İÇİN SAĞOL!
EMPERYAL GÜÇLERE BOYUN EĞMEYECEĞİZ,ÜLKEMİZİ SATANLARA DİRENECEĞİZ!!
HER ZAMAN İZİNDEYİZ!!!!!!!!
-
hep çok fena olmuşumdur arabasından inip 1 dakikalığına herşeyi durdurup saygı duruşunda- zorunluluktan değil tamamen kişisel bir istekle- bulunan insanları görünce...Mustafa Kemal ve tüm silah arkadaşları..ruhunuz şad olsun!
***Şu Çılgın Türkler*** mutlaka okuyun!!!
-
Yaptığı işlerle çok büyük bir insan.Seven,sevmeyen.Herkesin saygı duyması gereken bir insan.
-
ATAM HERZAMAN HERYERDE SENİN İZİNDEYİZ ULKEMİZİ SATMAK İSTEYENLERE KARSI BURDAYIZ ULKEMİZİ KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR SAVUNUCAĞIZ HER ZAMAN SENİN YOLUNDAYIZ...............
-
üzgünüm...
-
Atatürk'ü anlamayanın kalmaması ve bizler için yapılan fedakarlıkları haketmemiz dileğiyle...