Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • kodes98 • 10 Kasım 2005 00:00 • #614473
    ...İZİNDEYİZ ATAM.....

    İZMİR/SELÇUK ATATURKÇU DUŞUNCE DERNEĞİ...
  • nutella • 10 Kasım 2005 00:00 • #614474
    bazı devlet büyükleri 10 Kasım da Anıtkabirdeki anma töreni için sap gibi dikilmek tabirini kullanıyorlar.Atamın kemikleri sızlıyor. Bu cahil insanlar anlamıyolarki Mustafa Kemal olmasaydı o makam arabalarında gezebilirler miYdi?
  • gokcen86 • 10 Kasım 2005 00:00 • #614475
    ATA'M!
    TÜRK GENÇLİĞİ OLARAK BU ÜLKEYİ YAŞATMAYA VE İZİNDE YÜRÜMEYE YEMİN EDİYORUZ.İLKE VE DEVRİMLERİN YAŞAYACAK
  • nutella • 10 Kasım 2005 00:00 • #614476
    ATATÜRK'TEN SON MEKTUP
    Siz beni hala anlayamadınız
    Ve anlamayacaksınız çağlarca da
    Hep tutturmuş "Yıl 1919 Mayısın 19u" diyorsunuz
    Ve eskimiş sözlerle beni övüyor, övüyorsunuz
    Mustafa Kemal'i anlamak bu değil.

    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
    Bırakın o altın yaprağı artik
    Bırakın rahat etsin anılarda şehitler
    Siz bana neler yaptınız ondan haber verin
    Hakkından gelebildiniz mi yokluğun, sefaletin?
    Mustafa Kemal'i anlamak yerinde saymak değil
    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

    Bana muştular getirin bir daha
    Uygar uluslara eşit yeni buluşlardan
    Kuru söz değil iş istiyorum sizden anladınız mı?
    Uzaya Türk adını Atatürk kapsülleriyle yazdınız mı?
    Mustafa Kemal'i anlamak avunma değil
    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

    Hala o acıklı ağıtlar dudaklarınızda
    Hala oturmuş bana On Kasımlarda ağlıyorsunuz
    Uyanın artık diyorum, uyanın, uyanın!
    Uluslar fethine çıkıyor uzak dünyaların
    Mustafa Kemal'i anlamak göz boyamak değil!

    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
    Beni seviyorsanız eğer ve anlıyorsanız
    Laboratuvarlarda sabahlayın, kahvelerde değil
    Bilim ağartsın saçlarınızı, kitaplar
    Ancak böyle aydınlanır o sonsuz karanlıklar
    Mustafa Kemal'i anlamak ağlamak değil
    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

    Demokrasiyi getirmişim size özgürlüğü
    Görüyorum ki hala aynı yerdesiniz hiç ilerlememiş
    Birbirinize düşmüşsünüz halka eğilmek dururken
    Hani köylerde ışık, hani bolluk, hani kaygısız gülen?
    Mustafa Kemal'i anlamak itişmek değil
    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.

    Arayi kapatmanızı istiyorum uygar uluslarla
    Bilime, sanata varılmaz rezil dalkavuklarla
    Bu vatan, bu canım vatan sizden çalışmak ister
    Paydos övünmeye, paydos avunmaya, yeter yeter
    Mustafa Kemal'i anlamak aldatmak değil
    Mustafa Kemal ülküsü sadece söz değil.
  • ROSTOCKER • 10 Kasım 2005 00:00 • #614477
    ATAM!
    SENİ UNUTMADIK.UNUTMAYACAĞIZ!DEVRİMLERİNİ VE İLKELERİNİ YASATACAĞIZ!
    YAZDIKLARINI OKUYORUM..YA SEN HAKKATTEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN!HER ŞEY İÇİN SAĞOL!
    EMPERYAL GÜÇLERE BOYUN EĞMEYECEĞİZ,ÜLKEMİZİ SATANLARA DİRENECEĞİZ!!
    HER ZAMAN İZİNDEYİZ!!!!!!!!
  • zephyr • 10 Kasım 2005 00:00 • #614478
    hep çok fena olmuşumdur arabasından inip 1 dakikalığına herşeyi durdurup saygı duruşunda- zorunluluktan değil tamamen kişisel bir istekle- bulunan insanları görünce...Mustafa Kemal ve tüm silah arkadaşları..ruhunuz şad olsun!

    ***Şu Çılgın Türkler*** mutlaka okuyun!!!
  • -TormentoR- • 10 Kasım 2005 00:00 • #614479
    Yaptığı işlerle çok büyük bir insan.Seven,sevmeyen.Herkesin saygı duyması gereken bir insan.
  • capt jack • 10 Kasım 2005 00:00 • #614480
    ATAM HERZAMAN HERYERDE SENİN İZİNDEYİZ ULKEMİZİ SATMAK İSTEYENLERE KARSI BURDAYIZ ULKEMİZİ KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR SAVUNUCAĞIZ HER ZAMAN SENİN YOLUNDAYIZ...............
  • kalipardi • 10 Kasım 2005 00:00 • #614481
    üzgünüm...
  • rage_of_nature • 10 Kasım 2005 00:00 • #614482
    Atatürk'ü anlamayanın kalmaması ve bizler için yapılan fedakarlıkları haketmemiz dileğiyle...