ATAM!
SENİ UNUTMADIK.UNUTMAYACAĞIZ!DEVRİMLERİNİ VE İLKELERİNİ YASATACAĞIZ!
YAZDIKLARINI OKUYORUM..YA SEN HAKKATTEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN!HER ŞEY İÇİN SAĞOL!
EMPERYAL GÜÇLERE BOYUN EĞMEYECEĞİZ,ÜLKEMİZİ SATANLARA DİRENECEĞİZ!!
HER ZAMAN İZİNDEYİZ!!!!!!!!