Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • GuiTaR • 10 Kasım 2005 00:00 • #614483
    izindeyiz ATA 'm.. ilke ve inkilaplarının koruyucusuz...
  • sodeh_yoldasi • 10 Kasım 2005 00:00 • #614484
    Atatürkçülük Atatürk ü aşmak demektir! onun bize bıraktığı bilgi ve düşünce yetisine sahip cıkmaktır! Ata m senin yolundan sapmayacagıma And İçiyorum..
  • absinth • 10 Kasım 2005 00:00 • #614485
    Dünyanın en büyük devrimcisinin izinden gitmek O'nun bize sunduklarını aşmaya çalışırsak işte o zaman hepimiz gerçek bir ATATÜRKÇÜ oluruz.
  • _OphELia_ • 10 Kasım 2005 00:00 • #614486
    belki bi çok kesim ve bi çok uyuşturulmuş beyin unutucak bu günü ama biz unutmuyoruz.... kalplerimizin üzerinde rozetler,saygıyla anıyoruz....
  • queenmania • 10 Kasım 2005 00:00 • #614487
    Sen öldün ama düşünce,fikir ve ilkelerin sonsuza kadar bu ülkede yaşayacaktır...
  • sputnik_771 • 10 Kasım 2005 00:00 • #614489
    izindeyiz....
  • isa_bet • 10 Kasım 2005 00:00 • #614490
    zekanı anlayabilmek için bile çok büyük bir zeka gerekiyor..
  • blood_staind • 10 Kasım 2005 00:00 • #614491
    üzülmeyin arkadaşlar...atatürkü fikirleriyle yaşatmaya çabalıyoruz ve başarıyoruz da!kimse kimse ne onun düşüncelerine ne de onun izinden giden bize laf edemez!atatürkü dinle bağdaştırmayın lütfen.hani bazıları diyorlar-kim oldukları önemli değil- atatürkü sevmiyoruz arapçayı kaldırdı diye...kafalar geriye gitmesin nolur!bizi yok etmeye çalışıyorlar görmüyor musunuz?atatürkü milli duygularımızı bizden çalmaya çalışıyorlar bunlara izin vermeyelim.bu başarı sadece atatürkün değildir evet...türk milleti askeri topyekün savaşmıştır ama meclisi kuran kurtuluş düşüncesi altında milleti toplayan atatürktür!ATATÜRKE tapmıyoruz biz resimlerini onun için koymadık duvarlara unutmayın ki böyle devlet adamları dahiler 100yılda bi defa çıkar ve o da bizden çıktı tabii ki atatürkle gurur duyacağız...onun düşüncelerini yaşatacağız biz bizi parçalamaya çalışsanız da biz daha fazla birlik olacağız ve sadece 10 kasımlarda anmayacağız onu andımızı istiklal marşını okurken daha dik duracağız başımız daha dik duracak daha gurulu olacağız gülmeyeceğiz çünkü o marş için o bayrak için savaştık biz tüm bunların bilincinde bir gençliğiz ve öyle devam ettireceğiz!şu çılgın türkleri okuyun lütfen okuyun o mübarek kitabı...
  • YeşŞill • 10 Kasım 2005 00:00 • #614492
    "yaşa mustafa kemal paşa yaşa
    adın yazılacak mücevher taşa"
    canım Atam "bi sisli kasım sabahı" seni kaybettiik diyorlar.inanır mıyım sanıyorsun?bu haberler yalan.nasıl bir deliliktir bir ulusu başsız düşünmek?sensiz düşünmek...yaşanılanları unutup yalandan gün geçirenler var Atam.seni unutturmyaa çalışanlar var inananabiliyor musun?ve ben bu kasım sabahı 67 yıldan sonra hala ağlıyorsam ulaşamamışlar demektir amaçlarına.
    senin sevgin öyle bir şey ki bugünün nesli olarak biz,hiç yüzyüze gelmediğimiz halde seni özlüyoruz.insan tanımadğı birini özleyebilirmiş demek ki.belki tanışmadık Atam ama yinede doğum tarihinden son söylediğin söze kadar ezberledik seni.SENİ ÇOK SEVİYORUZ ATAM!
  • Kanpp • 10 Kasım 2005 00:00 • #614493
    "MUSTAFA KEMAL'LER ÖLMEZ,VATAN BÖLÜNMEZ"



    ler değil MUSTAFA KEMAL ATATÜRK olması lazım


    varol ATAM herzaman izindeyiz...
    senin değerlerinin hiç bir zaman ezdirmeyiz...
    (K.Ü.O)