Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • özzGee • 10 Kasım 2005 00:00 • #614494
    adalet... ozgurluk.. uygarlik.. baris.. sevgi..egitim.. cesaret.. guven.. sonsuzluk..cumhuriyet.. ATATURK!! ATATÜRK gibi abideler ölmez!!!! 67yıl önce beden ATATÜRKü kaybettik belki ama düşnce ATATÜRKü sonsuza kadar yasayacak!!

    sana soz atam cumhuriyet ruhumdur!!
  • -_FiniscH_- • 10 Kasım 2005 00:00 • #614495
    BİR İT, 21. YÜZYILDA, TÜRKİYE'DE AT KOŞTURMAYA ÇALIŞIYOR... DÜNYANIN DİĞER BİR YANINDA BAŞKA BİR İT, İNSANLARIN KANINI ACIMADAN DÖKÜYOR... ATAMIZA HİÇ BU KADAR ÖZLEM DUYMAMIŞTIK ARKADAŞLAR... EĞİTİM SİSTEMİNİ, HAKSIZLIKLARI BOŞVERİN DE, ŞU ADAMA YAPTIKLARI İÇİN BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜR EDİN İÇİNİZDEN... YOKSA ÇOK GEÇ OLABİLİR...
  • trapper380 • 10 Kasım 2005 00:00 • #614496
    İzindeyiz Atam... Her zaman da olacağız...
  • Mad_Slayer • 10 Kasım 2005 00:00 • #614497
    Atam izindeyiz (Türkiye olarak izindemiyiz acaba şüpheliyim :-/ )
  • funky jumping • 11 Kasım 2005 00:00 • #614498
    metalcisinin de, alternatifçisinin de jazz cısının da mangacısının mor ve ötesi cisinin de buluştuğu tek ortak noktadır Ata sevgisi...
  • furious • 11 Kasım 2005 00:00 • #614499
    Marmara Üniversite'si Atatürk Eğitim Fakultesi'nde Erol Manisalı diyor ki : "Atatürk'ü anmakla kalmayın onu yaşatın!"
  • sonicyouth • 11 Kasım 2005 00:00 • #614500
    geçen yüzyılın en büyük devrimcisi mustafa kemal atatürk...
    - che nin tişörtlerini giyenlere önemle anlatılmalıdır
  • kodes98 • 11 Kasım 2005 00:00 • #614501
    MUSTAFA KEMAL'i sevmeyenler onun duşuncelrıne değer vermiyenler çıkacaktır ama eğer yaptıklarını ve onu inkar ederlerse ya KANSIZ ya ŞEREFSİZdirler....
  • By_Gardi • 11 Kasım 2005 00:00 • #614502
    Tek başına yürüyordu cesaretle düşman hattında
    Biliyordu geleceği, tedbirini alıyordu.
    Gülümsüyordu yalnızlığa anası öldüğünden beri,
    Tek adamdı O. başka biri gelmedi.

    Tarihe damga bastı, laikliği getirdi
    Şehir-şehir dolaştı, alfabeyi öğretti.
    O'nun arkasından ağlıyordu tüm dünya.
    Tek adam gittiği yerden, birdaha geri dönmedi.
    Bay Gadri.
  • kağıt-havlu • 11 Kasım 2005 00:00 • #614503
    ------yattığın yerde rahat uyumaya çalış ATAM------